Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.- Замовлення до 200 грн відправляються по повній оплаті; - При замовленні накладним платижем клієнт забов'язаний оплатити комісію нової пошти - 20 грн + 2%. - Безкоштовна доставка від 5000 грн (крім крупногабаритних товарів)
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.Будь ласка, зверніть увагу, що не всі наші товари доступні для доставки через Укрпошту, і що Укрпошта відправляється тільки після повної оплати. Деякі товари можуть мати обмеження щодо способів доставки. Наш менеджер зв'яжеться з вами після оформлення замовлення для підтвердження інформації та уточнення способу доставки.
- Доставка кур'єром тільки по Києву Вартість доставки від 100 грн.
- БезкоштовноСамовивіз з 9-00 до 17-00 При оформленні замовлення чекайте на дзвінок від менеджера
Способи оплати
- Відправка УкрПоштою тільки по повній передплаті
- (від 200 грн) Великогабаритні товари відправляються тільки по передплаті у розмірі 1000 грн(крісла, мийки)
Гарантія:
На всі наші комерційні товари надається гарантія часу 12 місяців. Підтвердження гарантійних зобов'язань є гарантійний талон. Якщо стався гарантійний випадок, Ви можете звернутися в сервісний центр і оперативно вирішити питання, або надати нам товар в офіс для прийому на гарантійне обслуговування.
Гарантійні талони та накладні видаються у електронному форматі.
Для жителів інших регіонів України:
* Зв’яжіться з менеджером по телефону, який вказано на веб-сайті, і сплануйте пересилку товару для виконання гарантійних зобов’язань.
Гарантійне обслуговування товару виробляється лише тоді, коли існує належно заповнений гарантійний талон, який повинен містити:
- Дату продажу;
- Артикул та найменування придбаного товару;
- Номер гарантійного талону
Післягарантійне обслуговування:
Під післягарантійним (не гарантійним) обслуговуванням є будь-яка операція, виготовлена з інструмента до або після закінчення строку гарантії, оплачена обличчям, яке пред’явило цей інструмент у сервісний центр.
Гарантійні талони та накладні видаються у електронному форматі.
Для жителів інших регіонів України:
* Зв’яжіться з менеджером по телефону, який вказано на веб-сайті, і сплануйте пересилку товару для виконання гарантійних зобов’язань.
Гарантійне обслуговування товару виробляється лише тоді, коли існує належно заповнений гарантійний талон, який повинен містити:
- Дату продажу;
- Артикул та найменування придбаного товару;
- Номер гарантійного талону
Післягарантійне обслуговування:
Під післягарантійним (не гарантійним) обслуговуванням є будь-яка операція, виготовлена з інструмента до або після закінчення строку гарантії, оплачена обличчям, яке пред’явило цей інструмент у сервісний центр.
Заказы на сумму до 200 грн отправляються по полной предоплате